Tässä monet muutkin ovat tehneet katsauksia menneeseen vuoteen ja minäkin sellaista olen suunnitellut jo koko tämän vuoden :) En vain tähän mennessä ole saanut postatuksi, mutta tässä se nyt tulee.

Vuosi on ollut itselleni kovin antoisa. Olen oppinut ruoanlaitosta yhtä ja toista ja rakastunut siihen aina vain enemmän.

(Kuvassa: suklaiset laskiaispullat, focaccia, Croque Monsieur ja jell-o-shotit)

Suosituin hakusana joka on ohjannut blogiini, on jell-o-shotit. Edelleen jaksan hämmästellä kiinnostuksen määrää, sillä olen tosiaan postannut niistä vain 1,5 kertaa :) Hakuja on kuitenkin huimat 311 kappaletta! Alkoholisoitunutta kanssaa, sanon minä :D

(Kuvassa: yrttipatongit, jauhelihakastike, mojito ja mustapekkakastike)

Toiseksi haetuin sana oli kanacaesarsalaatti, mikä ei kyllä ole yllätys, sillä olen postannut sen monen monituista kertaa ja se vaan on niin hyvää ja kaikki muutkin on sen huomanneet! Haku kanacaesarsalaattiin on ollut 303 kappaletta. Kolmanneksi kipusi kanakeitto, 279 haulla. Tästä olin taasen yllättynyt, sillä sitä olen tehnyt ehkä kerran ja en arvannut ollenkaan että kanakeitto on näin suosittu ruoka. Toki se herkkua on, mutta olin silti yllättynyt. Tämä kolmen kärki erottui joukosta selkeästi, muita hakusanoja olikin sitten jo paljon paljon vähemmän käytetty.

(Kuvassa: kreikkalainen lounasmunakas, pizzakka, meetvurstipiirakka sekä uunimakkaraa)

Aloittavan blogin vuosi alkoi minusta ihan hyvin, tammikuun 312 kävijällä. Helmikuuhun kävijämäärä oli jo yli tuplaantunut, 677 kpl. Kesäkuuhun asti nousu oli tasaista ja heinäkuussa kävijöitä oli jo huimat 1286 kpl ja elokuussa 1712 kpl!! Syyskuusta asti kävijämäärä on pysynyt 2000 yläpuolella kuukausittain ja eniten kävijöitä oli marraskuussa 2812 kpl. Yhteensä siis blogissani vieraili 17 605 kävijää vuonna 2010 :) Huikea määrä!

Kiitos teille kaikille!

(Kuvassa: kiharaspagettiwokki, ruishampurilainen, seljanka ja kanacaesarsalaatti)

Tulkaahan uudelleenkin tämän vuoden puolella!