Tätä ostin jo jokin aika sitten ja olen tätä syönyt jo kolmesti, eli pussillisen ja nyt vasta muistin ottaa kuvaa. Eli Ent-tu oli aikoinaan tätä maistellut ja minäkin siitä innostuin testaamaan.

Eli pakastealtaasta nämä löytyy ja siellä oli muitakin makuja niin Pirkalta kuin muiltakin valmistajilta. Kasvisminestrone minulla on vielä pakasteessa odottamassa lautaselle pääsyä.

Tässä ainekset kattilassa ennen keittämistä. Eli aineisiin lisätään vettä ja kiehutellaan n. 20 min ja sitten nautitaan.

Tässä törkeä kuva, mutta ruoka lähti matkaan töihin, joten laitoin sen suoraan rasiaan. Mikrossakin tuon voi valmistaa, mutta en nyt sitten jaksanut tällä kertaa sitä kokeilla. Upeasti värit tasoittuvat keitettäessä ja väri on kyllä hienon punainen. Minä olen tähän aina laittanut raejuustosydämen, mutta yhtähyvin myös smetana tai kermaviili sopii. Tai sitten ihan pelkiltään.

Minä kyllä tykkäsin. Hyvä tuote, maukas. Mainio pelastus kiireisenä väsypäivänä. Ostan toistekin.